Genel Sohbet

19 sayfadaki 22 sayfası Önceki  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  ForeverYoung Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:05 am

&Smilectioner demiş ki:Selam ^^
Su benimle konuşmuyorlarrr Sad

ForeverYoung
Moderatör
Moderatör

Aktiflik :
999 / 999999 / 999

Mesaj Sayısı : 698
Kayıt tarihi : 05/09/12
Nerden : İzmir ^^

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  bloom_dafni Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:07 am

Uff kimse yok mu ?
avatar
bloom_dafni

Aktiflik :
10 / 99910 / 999

Mesaj Sayısı : 73
Kayıt tarihi : 06/09/12

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  Miku_Nur Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:10 am

sLM Very Happy Ya bişey dicem bn imzamı koyamıyorum No
avatar
Miku_Nur

Aktiflik :
10 / 99910 / 999

Mesaj Sayısı : 15
Kayıt tarihi : 07/09/12
Yaş : 16
Nerden : Hogwarts'dan xD

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  ForeverYoung Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:10 am

Ben burdayimda konusmuyorsunuz benimle Sad

ForeverYoung
Moderatör
Moderatör

Aktiflik :
999 / 999999 / 999

Mesaj Sayısı : 698
Kayıt tarihi : 05/09/12
Nerden : İzmir ^^

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  ForeverYoung Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:11 am

Miku_Nur demiş ki:sLM Very Happy Ya bişey dicem bn imzamı koyamıyorum No
İmza koyabilmek icin 2500 mesaja sahip olmalisin daha sonra adminden imza koyma özelligini aktif etmesini istemelisin

ForeverYoung
Moderatör
Moderatör

Aktiflik :
999 / 999999 / 999

Mesaj Sayısı : 698
Kayıt tarihi : 05/09/12
Nerden : İzmir ^^

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  bloom_dafni Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:11 am

Miku_nur : Sen forumdan kimsin ?
avatar
bloom_dafni

Aktiflik :
10 / 99910 / 999

Mesaj Sayısı : 73
Kayıt tarihi : 06/09/12

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  ForeverYoung Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:12 am

Al bak dafni yine konusmuyorsun küstüm sana Sad

ForeverYoung
Moderatör
Moderatör

Aktiflik :
999 / 999999 / 999

Mesaj Sayısı : 698
Kayıt tarihi : 05/09/12
Nerden : İzmir ^^

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  bloom_dafni Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:12 am

ForeverYoung demiş ki:Al bak dafni yine konusmuyorsun küstüm sana Sad
Şaka şaka Very Happy
avatar
bloom_dafni

Aktiflik :
10 / 99910 / 999

Mesaj Sayısı : 73
Kayıt tarihi : 06/09/12

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  ForeverYoung Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:13 am

bloom_dafni demiş ki:
ForeverYoung demiş ki:Al bak dafni yine konusmuyorsun küstüm sana Sad
Şaka şaka Very Happy
Ne şakası ya ben evde cidden ağliyorum benimle konuşmuyorsunuz diye Sad

ForeverYoung
Moderatör
Moderatör

Aktiflik :
999 / 999999 / 999

Mesaj Sayısı : 698
Kayıt tarihi : 05/09/12
Nerden : İzmir ^^

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  Miku_Nur Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:14 am

bloom_dafni demiş ki:Miku_nur : Sen forumdan kimsin ?
Stella_Flora87
avatar
Miku_Nur

Aktiflik :
10 / 99910 / 999

Mesaj Sayısı : 15
Kayıt tarihi : 07/09/12
Yaş : 16
Nerden : Hogwarts'dan xD

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  bloom_dafni Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:14 am

ForeverYoung demiş ki:
bloom_dafni demiş ki:
ForeverYoung demiş ki:Al bak dafni yine konusmuyorsun küstüm sana Sad
Şaka şaka Very Happy
Ne şakası ya ben evde cidden ağliyorum benimle konuşmuyorsunuz diye Sad
Aslında ben biraz daha uzatcaktım da Very Happy
avatar
bloom_dafni

Aktiflik :
10 / 99910 / 999

Mesaj Sayısı : 73
Kayıt tarihi : 06/09/12

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  Miku_Nur Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:15 am

ForeverYoung demiş ki:
Miku_Nur demiş ki:sLM Very Happy Ya bişey dicem bn imzamı koyamıyorum No
İmza koyabilmek icin 2500 mesaja sahip olmalisin daha sonra adminden imza koyma özelligini aktif etmesini istemelisin
Teşekkür ederim Smile
avatar
Miku_Nur

Aktiflik :
10 / 99910 / 999

Mesaj Sayısı : 15
Kayıt tarihi : 07/09/12
Yaş : 16
Nerden : Hogwarts'dan xD

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  ForeverYoung Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:15 am

bloom_dafni demiş ki:
ForeverYoung demiş ki:
bloom_dafni demiş ki:
ForeverYoung demiş ki:Al bak dafni yine konusmuyorsun küstüm sana Sad
Şaka şaka Very Happy
Ne şakası ya ben evde cidden ağliyorum benimle konuşmuyorsunuz diye Sad
Aslında ben biraz daha uzatcaktım da Very Happy
Sen uzatana kadar ben astım krizi geçirirdim yada kalbim ağrirdi zaten şuandada ağriyor o ayri mesele Sad

ForeverYoung
Moderatör
Moderatör

Aktiflik :
999 / 999999 / 999

Mesaj Sayısı : 698
Kayıt tarihi : 05/09/12
Nerden : İzmir ^^

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  ForeverYoung Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:15 am

Miku_Nur demiş ki:
ForeverYoung demiş ki:
Miku_Nur demiş ki:sLM Very Happy Ya bişey dicem bn imzamı koyamıyorum No
İmza koyabilmek icin 2500 mesaja sahip olmalisin daha sonra adminden imza koyma özelligini aktif etmesini istemelisin
Teşekkür ederim Smile
Önemli değil (=

ForeverYoung
Moderatör
Moderatör

Aktiflik :
999 / 999999 / 999

Mesaj Sayısı : 698
Kayıt tarihi : 05/09/12
Nerden : İzmir ^^

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  bloom_dafni Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:17 am

ForeverYoung demiş ki:
bloom_dafni demiş ki:
ForeverYoung demiş ki:
bloom_dafni demiş ki:e]
Şaka şaka Very Happy
Ne şakası ya ben evde cidden ağliyorum benimle konuşmuyorsunuz diye Sad
Aslında ben biraz daha uzatcaktım da Very Happy
Sen uzatana kadar ben astım krizi geçirirdim yada kalbim ağrirdi zaten şuandada ağriyor o ayri mesele Sad
Hadi ama iki konuşmadım zaten sen neden benimnle konuşmuyosunuz demeseydin seninle konuşcaktım da Very Happy
avatar
bloom_dafni

Aktiflik :
10 / 99910 / 999

Mesaj Sayısı : 73
Kayıt tarihi : 06/09/12

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  ForeverYoung Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:18 am

Ya benim duygusal olduğumu öğrenmediniz mi hala ya orda iki saat şey yapiyorum cidden dafni küserdim konuşmazdim birdaha öyle bir huyum var benim neyse Sad

ForeverYoung
Moderatör
Moderatör

Aktiflik :
999 / 999999 / 999

Mesaj Sayısı : 698
Kayıt tarihi : 05/09/12
Nerden : İzmir ^^

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  bloom_dafni Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:21 am

ForeverYoung demiş ki:Ya benim duygusal olduğumu öğrenmediniz mi hala ya orda iki saat şey yapiyorum cidden dafni küserdim konuşmazdim birdaha öyle bir huyum var benim neyse Sad
2 saat değildi 2 dkk lıktı da neyse
avatar
bloom_dafni

Aktiflik :
10 / 99910 / 999

Mesaj Sayısı : 73
Kayıt tarihi : 06/09/12

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  ForeverYoung Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:24 am

bloom_dafni demiş ki:
ForeverYoung demiş ki:Ya benim duygusal olduğumu öğrenmediniz mi hala ya orda iki saat şey yapiyorum cidden dafni küserdim konuşmazdim birdaha öyle bir huyum var benim neyse Sad
2 saat değildi 2 dkk lıktı da neyse
Ama var ya cidden çok üzüldüm dafni Sad

ForeverYoung
Moderatör
Moderatör

Aktiflik :
999 / 999999 / 999

Mesaj Sayısı : 698
Kayıt tarihi : 05/09/12
Nerden : İzmir ^^

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  bloom_dafni Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:25 am

Ama ben üzmek için yapmamışttım Rolling Eyes
avatar
bloom_dafni

Aktiflik :
10 / 99910 / 999

Mesaj Sayısı : 73
Kayıt tarihi : 06/09/12

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  ForeverYoung Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:28 am

bloom_dafni demiş ki:Ama ben üzmek için yapmamışttım Rolling Eyes
Biliyorumda ben nasılmbileyim şaka yaptığını çok üzüldüm ama Sad
Neyse nasilsin?

ForeverYoung
Moderatör
Moderatör

Aktiflik :
999 / 999999 / 999

Mesaj Sayısı : 698
Kayıt tarihi : 05/09/12
Nerden : İzmir ^^

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  bloom_dafni Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:29 am

Eh işte,sen ?
avatar
bloom_dafni

Aktiflik :
10 / 99910 / 999

Mesaj Sayısı : 73
Kayıt tarihi : 06/09/12

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  ForeverYoung Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:30 am

İyi değilim ama olmaya çalisiyorum çunku ilacımı içmek icin yemek yemem lazim ve ac değilim -,-

ForeverYoung
Moderatör
Moderatör

Aktiflik :
999 / 999999 / 999

Mesaj Sayısı : 698
Kayıt tarihi : 05/09/12
Nerden : İzmir ^^

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  bloom_dafni Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:33 am

-.-
avatar
bloom_dafni

Aktiflik :
10 / 99910 / 999

Mesaj Sayısı : 73
Kayıt tarihi : 06/09/12

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  CandyTaro Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:38 am

Selam! Very Happy
Meliğğss dünden beri arşiv yaptım resmen,,klasörüm animelerden geçilmiyir xDDD

_________________
I am a CatyCat ♥️


•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
CandyTaro..♥️
avatar
CandyTaro
Moderatör
Moderatör

Aktiflik :
999 / 999999 / 999

Mesaj Sayısı : 347
Kayıt tarihi : 05/09/12
Nerden : Evden :D

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  Swiftie Bir Cuma Eyl. 07, 2012 3:38 am

H€rK€s€ SLm!!! <3<3<3
avatar
Swiftie

Aktiflik :
10 / 99910 / 999

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 05/09/12
Yaş : 16
Nerden : İzmir

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Genel Sohbet

Mesaj  Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

19 sayfadaki 22 sayfası Önceki  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz